Die Motorräder unserer Kunden
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Phils R69US 1968

This machine is a 1968 BMW R69US featuring a telescopic front end, a 4:00 rear tyre and a wide seat which characterised this model for sale in the USA only. It has been restored using numerous parts from Uli, including a new crankshaft. The colour chosen was based on the blue segments of the BMW roundel badge. It's a very comfortable cruiser! PeeVee
12 V- Drehstrom-Lima orig. 180 W

Gepäckbrücke und orig. Denfeldbank, 12 V- Drehstrom-Lima orig. 180 W, Hosketüten einziges Motortuning : 328 Grad Schleicher-Nocke, bringt einfach mehr Füllung, Power aus dem Keller bis zum Abregeln, selbst durchgeführte Komplettrestauration 2002 bis 2005, da sind aber noch die runden Spiegel dran, jetzt sind die alten Bumm dran, denn einwandfreie Albert-Spiegel für den Lenker sind einfach nicht aufzutreiben und die "headlight" Albert gefallen mir einfach nicht. Luftgekühlte Grüße aus Berlin Klaus-Michael Neumann
1951 BMW R25/2

Hello, I am sending you an update photograph of my 1951 BMW R25/2. We took this photograph after this year's (August 2009) Bonneville Speedweek. In frame is Ron Brown, who drove the bike this year for me (he is much smaller, gives a 5 MPH speed advantage over my big bulky body) and me. Ron and I live in near Tacoma, Washington. Not pictured is Kevin Brooks from Olympia, Washington, who prepared the engine for this years run at Bonneville